sobota, 18 lutego 2012

Orgia KoLoRóW czyli tort na 30stke ;]








No więc nadszedł dzień, o którym chrzaniĄ wszyscy...TRZYDZIEŚCI . No tak, i to by było na tyle. Nic się nie zmienia przecież. A ja im bardziej starsza tym bardziej czuję się smarkata. Wciąż żadnych kredytów, żadnych poważnych związków, żadnych dzieci. A wręcz przeciwnie, na złość co niektórym którzy by chętnie mnie widzieli w ciepłych kapciach.

No więc tort na te urodziny miał być dziecinny, kompletnie nie poważny i kolorowy.

Czasu mało ; o 23.30 wybrałam się na zakupy ( pani Boziu dzięki za Tesco 24h obok domu !!!), wróciłam, zaczęłam robić, oczywiście wszystko nie tak, zapomniałam ostudzić rozpuszczone masło przed dodaniem do żółtek - wycieczka do Tesco o 00.45 po raz drugi.

W końcu wstawiłam do pieca , zrobiłam sobie drinka i poszłam spać...a właściwie to tylko na chwile, na chwileczkę się położę... ale o 03:40 obudził mnie swąd przypalanego biszkoptu. Cóż. Dało się uratować bo odkrojeniu spalonych brzegów. Uf.

Tort w trakcie transportu przez miasto do pracy się rozjechał i w ogóle nie wyglądał już tak ładnie...ale co tam. Wszyscy byli zachwyceni i zachowywali się jak stado dzieciaków po dzwonku na przerwę.

A był to zwykły, czekoladowy biszkopt, nasączony porządnie ponczem z gęstego soku pomarańczowego i Martini, przełożony kremem advocat i dżemem z gorzkich pomarańczy, posypany wszystkimi możliwymi cukierkami, żelkami, galaretkami, m&m`sami , drażami i jeszcze kilka lizaków się wetknęło tu i tam.

Najlepszy tort urodzinowy ever !!!!

W prezencie dostałam KWIATKO- BROKUŁA oraz neon Coca-Coli do kuchni. Neon jak podłącze to się pochwalę.

3 komentarze:

  1. Uroczy ten tort! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    ***
    http://odkuchnii.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy ;) Wszystkiego najlepszego na urodzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj z okazji urodzin :)
    U mnie też wkrótce zmiana kodu i mam podobne spostrzeżenia,kiedyś myślałam że trzydziestolatka to taka dojrzała, ustatkowana, a we mnie jeszcze tyle z dzieciaka. Rewelacyjny,tort szaleństwo kolorów i bukiecik jaki pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń