niedziela, 3 lutego 2013

Kwaskowa sałatka z surimi

 Sałatkę wyczaiłam u znajomych. Bardzo miłe zaskoczenie ; jakoś nigdy nie miałam okazji nic zrobić z surimi ; najczęściej były podawane na imprezach z jakimś mdłym dipem i tym samym kompletnie mnie nie przekonały do siebie.









Na sałatkę ( dużą miskę) potrzebujemy : 1 duże opakowanie surimi ( 16 sztuk), puszka groszku ( dobrze odsączamy na sitku), pęczek koperku, limonka, kilka liści sałaty lodowej, gęsty jogurt naturalny , 2 łyżki majonezu ( niekoniecznie), sól, pieprz z młynka.

Surimi kroimy na kawałki, skrapiamy całym sokiem z limonki, dodajemy groszek, posiekany koperek oraz sałatę lodową porwaną na większe kawałki. Jogurt delikatnie solimy i pieprzymy, dokładnie , ale delikatnie, mieszamy z sałatką. Odstawiamy do lodówki na 30 minut.


2 komentarze:

  1. Hej!zgłosiłam Twojego bloga do Libster Award! więcej info tutaj:http://kajaandmila.blogspot.com/2013/02/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń